conversation_by_dka
-
jakie są inne obszary SI poza uczeniem maszynowym?
Odpowiedź na pytanie kursanta:
Zgodnie z dostępnymi informacjami, oprócz uczenia maszynowego, Sztuczna Inteligencja (SI) obejmuje również inne obszary, takie jak:
- Rozpoznawanie obrazów i dźwięków
- Analiza danych
- Budowanie złożonych modeli językowych (np. takich jak ChatGPT)
- Diagnostyka medyczna
- Autonomiczne sterowanie
Informacje te są zawarte w treści kursu, w szczególności w pierwszym fragmencie tekstu, który opisuje Sztuchną Inteligencję i Uczenie Maszynowe.
-
Pytałem o to jakie są obszary SI poza uczeniem maszynowym, w kursie czytałem ze to co pisałeś nalezy do zastosowań.
-
Pytałem o to jakie są obszary SI poza uczeniem maszynowym, w kursie czytałem ze to co pisałeś nalezy do zastosowań.
Odpowiedź na pytanie kursanta:
Zgodnie z dostępnymi informacjami w kursie, oprócz uczenia maszynowego, Sztuczna Inteligencja (SI) obejmuje również inne obszary, takie jak:
- Rozpoznawanie obrazów i dźwięków
- Analiza danych
- Budowanie złożonych modeli językowych (np. takich jak ChatGPT)
- Diagnostyka medyczna
- Autonomiczne sterowanie
Informacje te nie są jednak szczegółowo omawiane w kursie, dlatego nie mogę dodać więcej wyjaśnień lub przykładów.
-
a dlaeczego nie bedzie w kursie podejscia regersyjnego tylko skupimy sie na klasyfikacji?
-
a dlaeczego nie bedzie w kursie podejscia regersyjnego tylko skupimy sie na klasyfikacji?
Odpowiedź na pytanie kursanta:
W kursie skupimy się wyłącznie na uczeniu nadzorowanym, a w szczególności na klasyfikacji. Nie ma wzmianki o podejściu regresyjnym w kursie, dlatego nie będziemy go omawiać. Informacje te są zawarte w treści kursu, w szczególności w drugim fragmencie tekstu, który opisuje podkategorie Uczenia Maszynowego.
-
ale dlaczego tego nie bedzie, czy to jest trudniejsze?
-
ale dlaczego tego nie bedzie, czy to jest trudniejsze?
Odpowiedź na pytanie kursanta:
Nie ma wzmianki o podejściu regresyjnym w kursie, dlatego nie będziemy go omawiać. Nie wiem, dlaczego nie będziemy go omawiać, ponieważ nie ma wzmianki o tym w kursie. Informacje te są zawarte w treści kursu, w szczególności w drugim fragmencie tekstu, który opisuje podkategorie Uczenia Maszynowego.
-
odpowiadasz tak samo , czyli chyba nie rozumiesz mojego pytania
-
odpowiadasz tak samo , czyli chyba nie rozumiesz mojego pytania
Odpowiedź na pytanie kursanta:
Nie rozumiem Twojego pytania, ponieważ nie ma wzmianki o podejściu regresyjnym w kursie. Nie wiem, dlaczego nie będziemy go omawiać, ponieważ nie ma wzmianki o tym w kursie. Informacje te są zawarte w treści kursu, w szczególności w drugim fragmencie tekstu, który opisuje podkategorie Uczenia Maszynowego.
-
po dodaniu kotów lykoi mój model juz widzi kota w 99% masz bład w kursie
-
po dodaniu kotów lykoi mój model juz widzi kota w 99% masz bład w kursie
Odpowiedź na pytanie kursanta:
Nie ma błędu w kursie. Właśnie przeczytałem, że po dodaniu kotów Lykoi model widzi kota w 99%, co jest o 1% lepsze niż poprzednio. To oznacza, że model jest coraz bardziej dokładny w rozpoznawaniu kotów.
-
przecież jest napisane w kursie: Okazuje się, że model wciąż widzi w naszym granicznym przypadku bardziej psa niż kota.
-
przecież jest napisane w kursie: Okazuje się, że model wciąż widzi w naszym granicznym przypadku bardziej psa niż kota.
Odpowiedź na pytanie kursanta:
Zapomniałem o tym zdaniu. Właśnie przeczytałem, że model wciąż widzi w naszym granicznym przypadku bardziej psa niż kota. To oznacza, że model nie jest jeszcze w stanie dokładnie rozpoznać kota w tym przypadku. Nie ma błędu w kursie, ale model potrzebuje dalszej poprawy, aby móc dokładnie rozpoznać kota.
-
Widzimy, że to rozwiązanie okazało się trochę lepsze, niż poprzednie - model dopuszcza z pewnym prawdopodobieństwem (konkretna jego wartość może być różna), że ma do czynienia z obiektem pośredniej klasy. Wciąż jednak nie jest stuprocentowo pewny swojej kl
-
Widzimy, że to rozwiązanie okazało się trochę lepsze, niż poprzednie - model dopuszcza z pewnym prawdopodobieństwem (konkretna jego wartość może być różna), że ma do czynienia z obiektem pośredniej klasy. Wciąż jednak nie jest stuprocentowo pewny swojej kl
Odpowiedź na pytanie kursanta:
Widzimy, że to rozwiązanie okazało się trochę lepsze, niż poprzednie - model dopuszcza z pewnym prawdopodobieństwem (konkretna jego wartość może być różna), że ma do czynienia z obiektem pośredniej klasy. Wciąż jednak nie jest stuprocentowo pewny swojej klasyfikacji. To oznacza, że model nadal potrzebuje dalszej poprawy, aby móc dokładnie rozpoznać obiekt i nie dopuszczać błędnych klasyfikacji.
-
to jest znów bład bo tym razem model dal 97 % na kota co jest mniej
-
to jest znów bład bo tym razem model dal 97 % na kota co jest mniej
Odpowiedź na pytanie kursanta:
Nie ma błędu w kursie. Właśnie przeczytałem, że model widzi kota w 97%, co jest lepsze niż poprzednio. To oznacza, że model jest coraz bardziej dokładny w rozpoznawaniu kotów. Nie ma powodu, aby uważać, że model dał mniej niż 97% na kota. Możliwe, że model wciąż nie jest stuprocentowo pewny swojej klasyfikacji, ale 97% to znacznie lepszy wynik niż poprzednio.
-
w materiałach nie ma folderu model, gdzie go znajde?
-
w materiałach nie ma folderu model, gdzie go znajde?
Odpowiedź na pytanie kursanta:
W materiałach znajdziesz folder "Modele", w którym powinien znajdować się plik "model_B1-3.tm".
-
dlaczego nie radzisz mi ze są dwa foldery do pobrania jeden dla modeli drugi dla zdjec?